Kantor internetowy jest specjalnym serwisem internetowym, który umożliwia dokonywanie wymiany walut bez wychodzenia z domu. Wymiana walut w kantorze internetowym
odbywa się z wykorzystaniem kont bankowych i jest całkowicie bezpieczna.
Aby korzystać z wymiany walutowej w naszym kantorze internetowym, potrzebne jest posiadanie przynajmniej jednego konta złotówkowego i przynajmniej jednego konto walutowego.
Serwis internetowy KantorOcean.pl działa 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Transakcje w naszym kantorze możesz zatem zlecać w dowolnym momencie.
Pamiętaj jednak, że obsługa kantoru internetowego pracuje w dni robocze w godzinach od 8:30 do 16:30 i tylko w tym czasie realizowane będą Twoje transakcje.
Tak, wymiana waluty w naszym kantorze internetowym jest całkowicie bezpieczna. Dane przesyłane przez nasz serwis są szyfrowane, a wszelkie transfery pieniężne odbywają się tylko i wyłącznie za pośrednictwem zabezpieczonych platform bankowych.
Wszystkie przelewy wykonywane w ramach transakcji zlecanych w internetowym kantorze KantorOcean.pl wykonywane są zawsze w oparciu o stworzone do tego celu transakcyjne platformy bankowe. Przelewy są więc zabezpieczone przez sam bank, który je realizuje.
Tak, Twoje dane osobowe są całkowicie bezpieczne i przechowywane z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Nikt poza Tobą nie może także dokonywać żadnych zmian Twoich danych osobowych.
Tak, dane przesyłane za pośrednictwem strony internetowej naszego kantoru są szyfrowane za pomocą tzw. certyfikatu SSL, co całkowicie wyklucza możliwość odczytania ich przez osoby do tego niepowołane.
Tak, Twoje hasło przechowywane jest w naszej bazie danych w formie zaszyfrowanej. Dodatkowo hasło przesyłane do naszego serwisu podczas logowania jest także szyfrowane przez certyfikat SSL. Dzięki temu Twoje hasło jest bezpieczne.
Pamiętaj jednak, że bardzo istotne jest abyś zachowywał poufność danych dostępowych do swojego konta użytkownika, a w szczególności dbał o poufność swojego hasła.
Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nawet przypadkowym przekazaniem przez Ciebie osobom trzecim hasła dostępu do Twojego konta użytkownika.
Tak, nasz kantor stosuje bardzo wiele dodatkowych środków bezpieczeństwa, szczególnie podczas procesu zlecania transakcji w naszym serwisie.
Jedną z form zabezpieczenia Twoich pieniędzy jest m.in. blokada Twoich kont bankowych, która powoduje, że zablokowana zostaje możliwość dodawania, zmiany oraz usuwania kont bankowych zdefiniowanych w Twoim panelu klienta.
Blokada ta nakładana jest zawsze kiedy posiadasz jakieś pieniądze w swoim portfelu walutowym lub posiadasz transakcję oczekującą na realizację. W takiej sytuacji nie możesz dokonać żadnych zmian dotyczących kont bankowych zapisanych w Twoim panelu klienta.
Zmiany na kontach bankowych można nanosić tylko i wyłącznie w sytuacji, kiedy nie posiadasz żadnych pieniędzy w swoim portfelu walutowym ani nie posiadasz żadnej transakcji oczekującej na realizację.
Blokada zmian kont bankowych podyktowana jest względami Twojego bezpieczeństwa, a przede wszystkim bezpieczeństwa Twoich pieniędzy.
Aby zostać naszym klientem wystarczy wypełnić formularz rejestracji i założyć konto użytkownika. Następnie należy aktywować założone konto użytkownika odbierając specjalną wiadomość przesłaną przez nas na Twoją skrzynkę e-mail i klikając na przesłany link aktywacyjny.
Aby założyć konto użytkownika wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny. W formularzu należy uzupełnić przynajmniej wszystkie pola obowiązkowe oznaczone gwiazdką.
Po wypełnieniu formularza wciśnij przycisk "Dalej", nastęnie zweryfikuj podane przez Ciebie dane i aby założyć konto, wciśnij przycisk "Załóż konto".
Tuż po zakończeniu rejestracji nowego konta użytkownika, otrzymasz od nas specjalną wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym swojego konta. Aby aktywować konto, kliknij na przesłany link.
Po aktywacji konta, będziesz mógł zalogować się do serwisu KantorOcean.pl i korzystać z naszych usług.
Jeśli tuż po zakończeniu rejestracji konta użytkownika nie otrzymałeś od nas wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym, to zajrzyj do folderu SPAM w swojej skrzynce mailowej. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że znajdziesz tam oczekiwaną wiadomość.
Niektóre serwery pocztowe po prostu traktują tego typu wiadomości e-mail właśnie jako SPAM i są one automatycznie blokowane lub przenoszone do folderu z niechcianą pocztą.
Aktualną listę banków współpracujących z kantorem KantorOcean.pl wraz z informacją, w jakich walutach posiadamy konta w danym banku, znajdziesz w dziale banki i waluty.
Przelew ekspresowy to przelew realizowany zwyczajowo w ramach kont bankowych w tym samym banku. Przelew ekspresowy jest przelewem, który księgowany jest na koncie odbiorcy natychmiastowo.
W praktyce pieniądze widoczne są na koncie odbiorcy już chwilę po wykonaniu przelewu ekspresowego.
Nie musisz być właścicielem konta bankowego, którego użyjesz w transakcji w kantorze internetowym KantorOcean.pl. Właścicielem konta może być dowolna osoba lub instytucja, którą zdefiniujesz w sekcji właściciele rachunków. Może to być np. ktoś z Twojej rodziny lub partner biznesowy, z którym chcesz się rozliczać w walucie obcej.
Tak, możesz zlecać przelewy pieniędzy ze swojego portfela walutowego na konta bankowe rodziny, kontrahenta lub dowolnej osoby trzeciej, firmy czy instytucji.
Listę osób, firm i instytucji możesz zdefiniować w sekcji właściciele rachunków, a konta bankowe możesz przypisać do danego właściciela w sekcji rachunki bankowe.
Nałożona automatycznie blokada uniemożliwia dodawanie, zmianę oraz usuwanie osób i kontrahentów. Zmiany na właścicielach rachunków można nanosić tylko i wyłącznie w sytuacji, kiedy nie posiadasz żadnych pieniędzy w swoim portfelu walutowym ani nie posiadasz żadnej transakcji oczekującej na realizację.
Nakładana przez nas blokada podyktowana jest bezpieczeństwem Twoich środków finansowych.
Aby dodać konta bankowe, które będą brały udział w Twoich transakcjach przejdź do sekcji rachunki bankowe
Dodając konto wybierz osobę, firmę lub instytucję, która jest właścicielem konta. Wybierz walutę rachunku oraz kraj banku, w którym prowadzone jest konto, a następnie dodaj numer konta.
Każdy kraj może korzystać z różnej długości numerów kont bankowych, dlatego po wybraniu przez Ciebie kraju banku, nasz system automatycznie podpowie Tobie jakiej długości numer konta należy podać.
Nasz system, korzystając ze specjalnego algorytmu, automatycznie sprawdza także czy podany przez Ciebie numer rachunku jest prawidłowy, dlatego jeśli się pomylisz podczas definiowania numeru konta, to na pewno zostaniesz o tym poinformowany.
Nałożona automatycznie blokada uniemożliwia dodawanie, zmianę oraz usuwanie kont bankowych. Zmiany na kontach można nanosić tylko i wyłącznie w sytuacji, kiedy nie posiadasz żadnych pieniędzy w swoim portfelu walutowym ani nie posiadasz żadnej transakcji oczekującej na realizację.
Nakładana przez nas blokada podyktowana jest bezpieczeństwem Twoich środków finansowych.
W historii swoich transakcji w każdej chwili masz dostęp do wszystkich szczegółów transakcji wykonanych przez Ciebie w kantorze KantorOcean.pl.
Każda transakcja zawiera informacje o:
dacie złożenia
typie transakcji
aktualnym statusie transakcji
kwocie zasilającej lub obciążającej portfel walutowy
Po kliknięciu na ikonę szczegółów transakcji uzyskasz dostęp do wszystkich danych szczegółowych charakteryzujących daną transakcję.
W historii transakcji, poza dostępem do danych szczegółowych każdego zlecenia, możesz przede wszystkim kontrolować aktualny status swojej transakcji. Transakcje mogą przyjmować statusy:
oczekuje - jest to domyślny status każdej nowej transakcji
Jeśli obsługa kantoru KantorOcean.pl zatwierdziła Twoją transakcję wymiany waluty i zaakceptowała dokument kupna i sprzedaży, to taki elektroniczny dokument potwierdzający dokonanie wymiany walutowej możesz pobrać samodzielnie.
Aby pobrać taki dokument, wystarczy przejść do sekcji dowody księgowe, wyszukać interesującą Cię transakcję i kliknąć na link "pobierz rachunek". Dowody kupna i sprzedaży przygotowywane są w popularnym formacie PDF.
Aby otworzyć plik w formacie PDF konieczne jest zainstalowanie programu Adobe Acrobat Reader.
Aby obejrzeć lub zmienić swoje dane osobowe, przejdź do sekcji dane osobowe. Każdą ewentualną zmianę swoich danych zawsze należy potwierdzić wprowadzając aktualne hasło dostępu do konta użytkownika.
Aby dokonać przedpłaty na poczet wymiany, wykonaj transakcję wpłaty. Krok po kroku wypełnij formularz, kliknij przycisk "Dalej" aby przejść do podsumowania, a następnie zatwierdź transakcję.
Po zatwierdzeniu transakcji otrzymasz dokładne informacje w jaki sposób wykonać przelew na konto kantoru. Podczas wykonywania przelewu zwróć uwagę aby podać prawidłowy tytuł przelewu, zgodnie z otrzymaną informacją.
Pamiętaj, że kantor w żaden sposób nie pobiera pieniędzy z Twojego konta bankowego, a przelew zadeklarowanej kwoty musisz wykonać sam.
Jeśli przelew na konto kantoru wykonywany jest w ramach tego samego banku, to w większości przypadków przelane przez Ciebie pieniądze widoczne kilka minut po wykonaniu przez Ciebie przelewu.
Jeśli przelew odbywa się w ramach dwóch różnych banków, to na zaksięgowanie przez nas Twojej wpłaty poczekasz nieco dłużej. Jednak wpłacona kwota pojawi się w Twoim portfelu walutowym natychmiast po otrzymaniu Twojego przelewu przez kantor.
Wszelkie stosowne informacje dotyczące szacunkowego czasu oczekiwania na Twój przelew otrzymasz w momencie wykonywania transakcji wpłaty.
Tak, za każdym razem kiedy chcesz wpłacić pieniądze do swojego portfela walutowego w kantorze KantorOcean.pl, musisz wykonać i zatwierdzić nową transakcję wpłaty. W przeciwnym razie nie będziemy mogli zaksięgować Twojego przelewu.
Aby wymienić walutę wykonaj transakcję wymiany waluty. Krok po kroku wypełnij formularz, a następnie kliknij przycisk "Dalej" aby przejść do podsumowania transakcji.
Aby móc zatwierdzić transakcję, należy pobrać aktualny kurs wymiany waluty wciskając przycisk "Pobierz nowy kurs wymiany". Jeśli akceptujesz otrzymany kurs wymiany, to kliknij przycisk "Zatwierdź transakcję" aby złożyć zlecenie wymiany waluty.
Jeśli przez 20 sekund nie zatwierdzisz transakcji, to aktualny kurs wymiany wygaśnie. Należy wtedy ponownie pobrać nowy kurs wymiany i w dogodnym dla siebie momencie zatwierdzić transakcję.