• Kantor
    Hub

    Rezerwuj waluty za pośrednictwem bramki płatniczej

    Nie potrzebujesz zakładać konta. Wystarczy wybrać walutę, opłacić ją szybkim przelewem a gotówka będzie czekała na Ciebie u nas w kantorze!

  • Platforma wymiany walut

    Zacznij oszczędzać czas i pieniądze.

    Masz już konto?  Zaloguj się

Zagadnienia ogólne

Czym jest kantor internetowy?

Kantor internetowy jest specjalnym serwisem internetowym, który umożliwia dokonywanie wymiany walut bez wychodzenia z domu. Wymiana walut w kantorze internetowym odbywa się z wykorzystaniem kont bankowych i jest całkowicie bezpieczna.

Kto może korzystać z kantoru internetowego?

Z kantoru internetowego może korzystać praktycznie każdy. Wystarczy zarejestrować się w naszym e-kantorze i korzystać z usług serwisu.

Usługi kantoru internetowego KantorOcean.pl szczególnie polecamy:

  • kredytobiorcom, którzy chcą samodzielnie spłacać raty kredytów walutowych
  • osobom pracującym za granicą
  • małym firmom i dużym przedsiębiorcom
  • osobom, które chcą zarabiać na wymianie waluty
Czego potrzebuję, aby móc skorzystać z wymiany waluty w KantorOcean.pl?

Aby korzystać z wymiany walutowej w naszym kantorze internetowym, potrzebne jest posiadanie przynajmniej jednego konta złotówkowego i przynajmniej jednego konto walutowego.

Czy działalność kantoru internetowego jest legalna?

Tak, działalność kantoru internetowego KantorOcean.pl jest całkowicie legalna.

Czy kantor internetowy jest czynny całą dobę?

Serwis internetowy KantorOcean.pl działa 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Transakcje w naszym kantorze możesz zatem zlecać w dowolnym momencie.

Pamiętaj jednak, że obsługa kantoru internetowego pracuje w dni robocze w godzinach od 8:30 do 16:30 i tylko w tym czasie realizowane będą Twoje transakcje.


 

Bezpieczeństwo

Czy wymiana waluty za pośrednictwem serwisu KantorOcean.pl jest bezpieczna?

Tak, wymiana waluty w naszym kantorze internetowym jest całkowicie bezpieczna. Dane przesyłane przez nasz serwis są szyfrowane, a wszelkie transfery pieniężne odbywają się tylko i wyłącznie za pośrednictwem zabezpieczonych platform bankowych.

W jaki sposób zabezpieczone są przelewy?

Wszystkie przelewy wykonywane w ramach transakcji zlecanych w internetowym kantorze KantorOcean.pl wykonywane są zawsze w oparciu o stworzone do tego celu transakcyjne platformy bankowe. Przelewy są więc zabezpieczone przez sam bank, który je realizuje.

Co się dzieje z pieniędzmi, które wpłacę na konta kantoru?

Pieniądze, które wpłacasz na konta kantoru internetowego KantorOcean.pl po zaksięgowaniu widoczne są zawsze w Saldzie Przedpłat.

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

Tak, Twoje dane osobowe są całkowicie bezpieczne i przechowywane z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa. Nikt poza Tobą nie może także dokonywać żadnych zmian Twoich danych osobowych.

Czy dane przesyłane za pośrednictwem strony internetowej kantoru są bezpieczne?

Tak, dane przesyłane za pośrednictwem strony internetowej naszego kantoru są szyfrowane za pomocą tzw. certyfikatu SSL, co całkowicie wyklucza możliwość odczytania ich przez osoby do tego niepowołane.

Czy hasło do mojego konta użytkownika jest bezpieczne?

Tak, Twoje hasło przechowywane jest w naszej bazie danych w formie zaszyfrowanej. Dodatkowo hasło przesyłane do naszego serwisu podczas logowania jest także szyfrowane przez certyfikat SSL. Dzięki temu Twoje hasło jest bezpieczne.

Pamiętaj jednak, że bardzo istotne jest abyś zachowywał poufność danych dostępowych do swojego konta użytkownika, a w szczególności dbał o poufność swojego hasła.

Nasza firma nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nawet przypadkowym przekazaniem przez Ciebie osobom trzecim hasła dostępu do Twojego konta użytkownika.

Czy kantor stosuje dodatkowe środki bezpieczeństwa?

Tak, nasz kantor stosuje bardzo wiele dodatkowych środków bezpieczeństwa, szczególnie podczas procesu zlecania transakcji w naszym serwisie.

Jedną z form zabezpieczenia Twoich pieniędzy jest m.in. blokada Twoich kont bankowych, która powoduje, że zablokowana zostaje możliwość dodawania, zmiany oraz usuwania kont bankowych zdefiniowanych w Twoim panelu klienta .

Blokada ta nakładana jest zawsze kiedy posiadasz jakieś pieniądze w swoim portfelu walutowym lub posiadasz transakcję oczekującą na realizację. W takiej sytuacji nie możesz dokonać żadnych zmian dotyczących kont bankowych zapisanych w Twoim panelu klienta.

Zmiany na kontach bankowych można nanosić tylko i wyłącznie w sytuacji, kiedy nie posiadasz żadnych pieniędzy w swoim portfelu walutowym ani nie posiadasz żadnej transakcji oczekującej na realizację.

Blokada zmian kont bankowych podyktowana jest względami Twojego bezpieczeństwa, a przede wszystkim bezpieczeństwa Twoich pieniędzy.


 

Jak rozpocząć korzystanie z serwisu?

Jak zostać klientem e-kantoru?

Aby zostać naszym klientem wystarczy wypełnić formularz rejestracji i założyć konto użytkownika. Następnie należy aktywować założone konto użytkownika odbierając specjalną wiadomość przesłaną przez nas na Twoją skrzynkę e-mail i klikając na przesłany link aktywacyjny.

Czy rejestracja w kantorze internetowym jest bezpłatna?

Tak, rejestracja w internetowym kantorze KantorOcean.pl jest całkowicie darmowa.

Czy za prowadzenie konta użytkownika pobierana jest opłata?

Nie pobieramy żadnych opłat za prowadzenie Twojego konta użytkownika w naszym kantorze.

W jaki sposób założyć konto użytkownika?

Aby założyć konto użytkownika wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny . W formularzu należy uzupełnić przynajmniej wszystkie pola obowiązkowe oznaczone gwiazdką.

Po wypełnieniu formularza wciśnij przycisk "Dalej", nastęnie zweryfikuj podane przez Ciebie dane i aby założyć konto, wciśnij przycisk "Załóż konto".

W jaki sposób dokonać aktywacji nowego konta użytkownika?

Tuż po zakończeniu rejestracji nowego konta użytkownika, otrzymasz od nas specjalną wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym swojego konta. Aby aktywować konto, kliknij na przesłany link.

Po aktywacji konta, będziesz mógł zalogować się do serwisu KantorOcean.pl i korzystać z naszych usług.

Dlaczego nie otrzymałem maila z linkiem do aktywacji mojego konta?

Jeśli tuż po zakończeniu rejestracji konta użytkownika nie otrzymałeś od nas wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym, to zajrzyj do folderu SPAM w swojej skrzynce mailowej. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że znajdziesz tam oczekiwaną wiadomość.

Niektóre serwery pocztowe po prostu traktują tego typu wiadomości e-mail właśnie jako SPAM i są one automatycznie blokowane lub przenoszone do folderu z niechcianą pocztą.


 

Banki, konta, przelewy, koszty

W jakich bankach KantorOcean.pl posiada konta?

Aktualną listę banków współpracujących z kantorem KantorOcean.pl wraz z informacją, w jakich walutach posiadamy konta w danym banku, znajdziesz w dziale banki i waluty.

Czy mogę korzystać z e-kantoru KantorOcean.pl, jeśli posiadam konto w innym banku?

Tak, z naszego kantoru można korzystać posiadając konta w innych bankach niż banki współpracujące z kantorem KantorOcean.pl.

Co to jest przelew ekspresowy?

Przelew ekspresowy to przelew realizowany zwyczajowo w ramach kont bankowych w tym samym banku. Przelew ekspresowy jest przelewem, który księgowany jest na koncie odbiorcy natychmiastowo.

W praktyce pieniądze widoczne są na koncie odbiorcy już chwilę po wykonaniu przelewu ekspresowego.

W ramach jakich banków przeprowadzane są przelewy ekspresowe?

Aktualną listę banków i walut, dla których przeprowadzamy przelewy ekspresowe zawsze znajdziesz w dziale koszty i czas.

Jakie są dokładne koszty przelewów pieniężnych?

Aktualną tabelę kosztów przelewów wykonywanych przez kantor KantorOcean.pl na konta naszych klientów znajdziesz w dziale koszty i czas.

Aby dowiedzieć się jakie są koszty przelewów danych walut z kont w Twoim banku, skontaktuj się ze swoim bankiem.

Jak długo trwają przelewy pieniężne?

Dokładne informacje o czasie trwania przelewów wykonywanych przez nasz kantor na konta klientów znajdziesz w dziale koszty i czas .

Aby dowiedzieć się jaki jest czas realizacji przelewów danych walut z kont w Twoim banku, skontaktuj się ze swoim bankiem.

Czy do kantoru mogę przelewać pieniądze z kont zagranicznych?

Tak, kantor umożliwia dokonywanie przelewów z kont bankowych z 69 poniższych krajów:

 

  • Albania
  • Andora
  • Arabia Saudyjska
  • Australia
  • Austria
  • Azerbejdżan
  • Bahrajn
  • Belgia
  • Białoruś
  • Bośnia i Hercegowina
  • Brazylia
  • Bułgaria
  • Chiny
  • Chorwacja
  • Cypr
  • Czarnogóra
  • Czechy
  • Dania
  • Emiraty Arabskie
  • Estonia
  • Finlandia
  • Francja
  • Gibraltar
  • Grecja
  • Grenlandia
  • Gruzja
  • Gwatemala
  • Hiszpania
  • Holandia
  • Irlandia
  • Islandia
  • Izrael
  • Japonia
  • Kanada
  • Kazachstan
  • Kostaryka
  • Kuwejt
  • Liban
  • Liechtenstein
  • Litwa
  • Luksemburg
  • Macedonia
  • Malta
  • Mauretania
  • Mauritius
  • Monako
  • Mołdawia
  • Niemcy
  • Norwegia
  • Pakistan
  • Polska
  • Portugalia
  • Republika Dominikany
  • Rumunia
  • San Marino
  • Serbia
  • Stany Zjednoczone Ameryki
  • Szwajcaria
  • Szwecja
  • Słowacja
  • Słowenia
  • Tunezja
  • Turcja
  • Ukraina
  • Węgry
  • Wielka Brytania
  • Wyspy Dziewicze
  • Włochy
  • Łotwa
Czy z kantoru mogę przelewać pieniądze na konta zagraniczne?

Tak, kantor umożliwia dokonywanie przelewów na konta bankowe do 69 poniższych krajów:

 

  • Albania
  • Andora
  • Arabia Saudyjska
  • Australia
  • Austria
  • Azerbejdżan
  • Bahrajn
  • Belgia
  • Białoruś
  • Bośnia i Hercegowina
  • Brazylia
  • Bułgaria
  • Chiny
  • Chorwacja
  • Cypr
  • Czarnogóra
  • Czechy
  • Dania
  • Emiraty Arabskie
  • Estonia
  • Finlandia
  • Francja
  • Gibraltar
  • Grecja
  • Grenlandia
  • Gruzja
  • Gwatemala
  • Hiszpania
  • Holandia
  • Irlandia
  • Islandia
  • Izrael
  • Japonia
  • Kanada
  • Kazachstan
  • Kostaryka
  • Kuwejt
  • Liban
  • Liechtenstein
  • Litwa
  • Luksemburg
  • Macedonia
  • Malta
  • Mauretania
  • Mauritius
  • Monako
  • Mołdawia
  • Niemcy
  • Norwegia
  • Pakistan
  • Polska
  • Portugalia
  • Republika Dominikany
  • Rumunia
  • San Marino
  • Serbia
  • Stany Zjednoczone Ameryki
  • Szwajcaria
  • Szwecja
  • Słowacja
  • Słowenia
  • Tunezja
  • Turcja
  • Ukraina
  • Węgry
  • Wielka Brytania
  • Wyspy Dziewicze
  • Włochy
  • Łotwa
Czy muszę być właścicielem konta bankowego?

Nie musisz być właścicielem konta bankowego, którego użyjesz w transakcji w kantorze internetowym KantorOcean.pl. Właścicielem konta może być dowolna osoba lub instytucja, którą zdefiniujesz w sekcji właściciele rachunków. Może to być np. ktoś z Twojej rodziny lub partner biznesowy, z którym chcesz się rozliczać w walucie obcej.

Czy mogę wypłacać pieniądze na konta rodziny lub kontrahenta?

Tak, możesz zlecać przelewy pieniędzy ze swojego portfela walutowego na konta bankowe rodziny, kontrahenta lub dowolnej osoby trzeciej, firmy czy instytucji.

Listę osób, firm i instytucji możesz zdefiniować w sekcji właściciele rachunków, a konta bankowe możesz przypisać do danego właściciela w sekcji rachunki bankowe.


 

Informacje dotyczące Twojego panelu klienta

Czym jest panel klienta?

Panel klienta

jest Twoją indywidualną i prywatną częścią serwisu, do której masz dostęp wyłącznie po zalogowaniu. W panelu klienta możesz:

 

  • zarządzać osobami i kontrahentami
  • zarządzać numerami kont bankowych
  • przeglądać historię transakcji i kontrolować ich statusy
  • pobierać elektroniczne dowody kupna i sprzedaży walut
  • wykonywać nowe transakcje (wpłaty, wymiany walutowej, wypłaty)
  • zarządzać swoimi danymi osobowymi
Jak dodać osoby lub firmy, które będą brały udział w moich transakcjach?
Dlaczego nie mogę zmienić, usunąć ani dodać osoby lub firmy?

Jeśli posiadasz jakieś pieniądze w swoim portfelu walutowym lub posiadasz jakąś transakcję oczekującą na realizację, to nasz system automatycznie zakłada blokadę na Twoich właścicieli rachunków.

Nałożona automatycznie blokada uniemożliwia dodawanie, zmianę oraz usuwanie osób i kontrahentów. Zmiany na właścicielach rachunków można nanosić tylko i wyłącznie w sytuacji, kiedy nie posiadasz żadnych pieniędzy w swoim portfelu walutowym ani nie posiadasz żadnej transakcji oczekującej na realizację.

Nakładana przez nas blokada podyktowana jest bezpieczeństwem Twoich środków finansowych.

Jak prawidłowo dodać konta bankowe?

Aby dodać konta bankowe, które będą brały udział w Twoich transakcjach przejdź do sekcji rachunki bankowe

Dodając konto wybierz osobę, firmę lub instytucję, która jest właścicielem konta. Wybierz walutę rachunku oraz kraj banku, w którym prowadzone jest konto, a następnie dodaj numer konta.

Każdy kraj może korzystać z różnej długości numerów kont bankowych, dlatego po wybraniu przez Ciebie kraju banku, nasz system automatycznie podpowie Tobie jakiej długości numer konta należy podać.

Nasz system, korzystając ze specjalnego algorytmu, automatycznie sprawdza także czy podany przez Ciebie numer rachunku jest prawidłowy, dlatego jeśli się pomylisz podczas definiowania numeru konta, to na pewno zostaniesz o tym poinformowany.

Dlaczego nie mogę zmienić, usunąć ani dodać konta bankowego?

Jeśli posiadasz jakieś pieniądze w swoim portfelu walutowym lub posiadasz jakąś transakcję oczekującą na realizację, to nasz system automatycznie zakłada blokadę na zdefiniowane przez Ciebie konta bankowe.

Nałożona automatycznie blokada uniemożliwia dodawanie, zmianę oraz usuwanie kont bankowych. Zmiany na kontach można nanosić tylko i wyłącznie w sytuacji, kiedy nie posiadasz żadnych pieniędzy w swoim portfelu walutowym ani nie posiadasz żadnej transakcji oczekującej na realizację.

Nakładana przez nas blokada podyktowana jest bezpieczeństwem Twoich środków finansowych.

Co mogę sprawdzić w historii moich transakcji?

W historii swoich transakcji w każdej chwili masz dostęp do wszystkich szczegółów transakcji wykonanych przez Ciebie w kantorze KantorOcean.pl.

Każda transakcja zawiera informacje o:

  • dacie złożenia
  • typie transakcji
  • aktualnym statusie transakcji
  • kwocie zasilającej lub obciążającej portfel walutowy

Po kliknięciu na ikonę szczegółów transakcji uzyskasz dostęp do wszystkich danych szczegółowych charakteryzujących daną transakcję.

W historii transakcji, poza dostępem do danych szczegółowych każdego zlecenia, możesz przede wszystkim kontrolować aktualny status swojej transakcji. Transakcje mogą przyjmować statusy:

  • oczekuje - jest to domyślny status każdej nowej transakcji
  • anulowano - oznacza anulowanie danej transakcji
  • zrealizowano - oznacza wykonanie danej transakcji
Jak uzyskać dokument potwierdzający transakcję wymiany waluty?

Jeśli obsługa kantoru KantorOcean.pl zatwierdziła Twoją transakcję wymiany waluty i zaakceptowała dokument kupna i sprzedaży, to taki elektroniczny dokument potwierdzający dokonanie wymiany walutowej możesz pobrać samodzielnie.

Aby pobrać taki dokument, wystarczy przejść do sekcji dowody księgowe, wyszukać interesującą Cię transakcję i kliknąć na link "pobierz rachunek". Dowody kupna i sprzedaży przygotowywane są w popularnym formacie PDF.

Aby otworzyć plik w formacie PDF konieczne jest zainstalowanie programu Adobe Acrobat Reader.

Jak zmienić moje dane osobowe?

Aby obejrzeć lub zmienić swoje dane osobowe, przejdź do sekcji dane osobowe. Każdą ewentualną zmianę swoich danych zawsze należy potwierdzić wprowadzając aktualne hasło dostępu do konta użytkownika.


 

Wpłaty, wypłaty i wymiana waluty

W jaki sposób dokonać przedpłaty środków na poczet wymiany?

Aby dokonać przedpłaty na poczet wymiany, wykonaj transakcję wpłaty. Krok po kroku wypełnij formularz, kliknij przycisk "Dalej" aby przejść do podsumowania, a następnie zatwierdź transakcję.

Po zatwierdzeniu transakcji otrzymasz dokładne informacje w jaki sposób wykonać przelew na konto kantoru. Podczas wykonywania przelewu zwróć uwagę aby podać prawidłowy tytuł przelewu, zgodnie z otrzymaną informacją.

Pamiętaj, że kantor w żaden sposób nie pobiera pieniędzy z Twojego konta bankowego, a przelew zadeklarowanej kwoty musisz wykonać sam.

Czy przy dokonywaniu przedpłaty kantor sam pobiera środki z mojego konta bankowego?

Nie, kantor w żaden sposób nie pobiera żadnych pieniędzy z Twojego konta bankowego.

Po wykonaniu zlecenia przedpłaty sam musisz wykonać przelew wskazanej kwoty na konto internetowego kantoru KantorOcean.pl.

Kiedy wpłacone środki będą widoczne w moim Saldzie Przedpłat?

Jeśli przelew na konto kantoru wykonywany jest w ramach tego samego banku, to w większości przypadków przelane przez Ciebie pieniądze widoczne kilka minut po wykonaniu przez Ciebie przelewu.

Jeśli przelew odbywa się w ramach dwóch różnych banków, to na zaksięgowanie przez nas Twojej wpłaty poczekasz nieco dłużej. Jednak wpłacona kwota pojawi się w Twoim portfelu walutowym natychmiast po otrzymaniu Twojego przelewu przez kantor.

Wszelkie stosowne informacje dotyczące szacunkowego czasu oczekiwania na Twój przelew otrzymasz w momencie wykonywania transakcji wpłaty.

Czy transakcję wpłaty do portfela muszę wykonywać za każdym razem kiedy chcę przelać pieniądze do kantoru?

Tak, za każdym razem kiedy chcesz wpłacić pieniądze do swojego portfela walutowego w kantorze KantorOcean.pl, musisz wykonać i zatwierdzić nową transakcję wpłaty . W przeciwnym razie nie będziemy mogli zaksięgować Twojego przelewu.

Jak wykonać wymianę waluty?

Aby wymienić walutę wykonaj transakcję wymiany waluty. Krok po kroku wypełnij formularz, a następnie kliknij przycisk "Dalej" aby przejść do podsumowania transakcji.

Aby móc zatwierdzić transakcję, należy pobrać aktualny kurs wymiany waluty wciskając przycisk "Pobierz nowy kurs wymiany". Jeśli akceptujesz otrzymany kurs wymiany, to kliknij przycisk "Zatwierdź transakcję" aby złożyć zlecenie wymiany waluty.

Jeśli przez 20 sekund nie zatwierdzisz transakcji, to aktualny kurs wymiany wygaśnie. Należy wtedy ponownie pobrać nowy kurs wymiany i w dogodnym dla siebie momencie zatwierdzić transakcję.

Czy po dokonaniu wymiany waluty muszę od razu wypłacić pieniądze na konto?

Tak, wymiany walutowej musisz dokonać z jednoczesnym przelewem zwrotnym na wskazane konto bankowe

Kursy Kantor Stacjonarny
Kursy Kantor Online

Dlaczego my?

Kantor internetowy: kantorocean.pl to wymiana walut online wygodnie, szybko, bezpiecznie i po najlepszym kursie 

KantorOcean.pl to nowoczesna platforma wymiany walut online (e-kantor), stworzona z myślą o osobach prywatnych, firmach oraz wszystkich, którzy chcą realizować transakcje walutowe bez wychodzenia z domu: taniej, szybciej i z pełnym bezpieczeństwem.

 

Co oferujemy

- wymiana wielu popularnych walut (m.in. EUR, USD, GBP, CHF, SEK, DKK, NOK, CZK, CAD, JPY) — możesz kupować i sprzedawać walutę online. 

- atrakcyjne kursy wymiany oparte na realnych kwotowaniach rynku Forex, z niewielką marżą – tak byś mógł zaoszczędzić, szczególnie w transakcjach powtarzalnych, spłacie kredytów walutowych, czy przy przesyłaniu pieniędzy z zagranicy oraz za granicę. 

- posiadamy bardzo szeroką ofertę banków współpracujących, w których posiadamy konta pozwala nam to na szybką realizację przelewów, czasem nawet ekspresową, jeśli obie strony używają banków, w których mamy rachunki. 

- posiadamy kalkulator walutowy dzięki, któremu dowiesz się ile zapłacisz lub ile otrzymasz przy transakcji, zanim ją zlecisz. - stworzyliśmy intuicyjną w obsłudze aplikację mobilną aby jeszcze bardziej wyjść na przeciw tym wszystkim, którzy korzystają z urządzeń mobilnych - umożliwiamy rejestrację kont firmowych oraz instytucyjnych co oznacza, że cała dokumentacja transakcji wystawiana jest na firmę i z jej danymi. 

- prowadzimy także biuro stacjonarne kantoru internetowego, co oznacza, że możesz fizycznie odwiedzić nasz odział znajdujący się przy ulicy Grochowej 4 lokal 1 w Białymstoku i wraz z naszą pomocą dokonać rejestracji, otrzymać wszelkie odpowiedzi na  nurtujące Cię pytania związane z obsługą platformy oraz pomoc na każdym etapie przeprowadzania transakcji. Nasz doświadczony i profesjonalny zespół chętnie Ci pomoże we wszystkich sprawach związanych z działaniem naszego kantoru internetowego.  

 

Zalety korzystania z KantorOcean.pl

Dostęp 24/7 — serwis działa cały czas, 7 dni w tygodniu, transakcje możesz przeprowadzić kiedy chcesz a wpłacone środki są księgowane przez automat oznacza to, że możesz zasilić swój portfel o każdej porze dnia i nocy również w dni świąteczne i wolne od pracy.

KantorOcean.pl to: bezpieczeństwo i legalność transakcji,  szyfrowane połączenia, zgodność z regulacjami, przelewy realizowane przez banki oraz chronione dane osobowe. 
Cechuje nas przejrzystość kosztów, bardzo szybka realizacja przelewów: już nawet od 5 minut

Doświadczenie i stabilność - KantorOcean działa od wielu lat w branży wymiany walut, a dzięki współpracy z Super Grupą PL oferta została wzbogacona o lepsze kursy, więcej banków i usprawnienia procesów. Nasz operator Super Grupa sp. z o. posiada status Krajowej Instytucji Płatniczej co oznacza, że jesteśmy pod stałym nadzorem KNF  

Do kogo jest skierowana nasza platforma wymiany walut online:

- do osób prywatnych, które potrzebują wymiany waluty np. na wakacje,tych którzy spłacają kredyty walutowe i chcą unikać wysokich kosztów oraz tych

- do osób pracujących za granicą, przesyłających środki do Polski chcących dodatkowo zaoszczędzić na wymianie zarobionej waluty.

- do firm i instytucji, które na co dzień obracają walutami zagranicznymi: opłacają w nich faktury bądź same przyjmują płatności w zagranicznych walutach.

Jak to działa

- Załóż konto użytkownika: możesz to zrobić jako osoba prywatna lub firma. 

- Dodaj co najmniej jedno konto złotówkowe i jedno konto walutowe. 

- Za pośrednictwem przelewu bankowego Wpłać środki na swój portfel walutowy.

- Sprzedaj lub kup walutę według kursu widocznego w tabeli kursów online. 

- Wypłać środki na swoje konto bankowe lub inny wskazany rachunek także firmowy czy osoby trzeciej, jeśli jest taka potrzeba.

Wypróbuj nas i dowiedz się czemu Kantor & Mennica Ocean to "Ocean Możliwości" 

Blog

Bądź na bierząco i czytaj nasze wpisy
zobacz wszystkie